Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

30

Když mi bylo 13 let, nemohla jsem se dočkat, až mi bude patnáct, připadalo mi, že ty dva roky se děsně táhnou a že se snad ani nedočkám. Poslouchala jsem Spice girls, dala si první a poslední cigaretu, o rok později jsem měla prvního kluka, chodila jsem na piáno a do sboru, ve škole se dobře učila.

Když mi bylo patnáct, šla jsem na gympl, strhala jsem v pokoji všechny plakáty z Bravíčka, mohla jsem jet na svoji první diskotéku, dala si první dvojdecku vína na rozlučcce se základkou. A hlavně jsem toužila po tom, aby mi bylo 18. Měla jsem pocit, že to už vlastně budu dospělá a budu si moct dělat, co budu chtít.

Když mi bylo 18, udělala jsem si řidičák, rodiče mi dovolili první tetování, víkendy trávila jako barmanka ve vinárně a potom se bavila na diskotékách. Kouřila jsem Davidoffky, nosila velké výstřihy, byla jsem děsně nad věcí, bála jsem se jenom maturity a řešila, co budu studovat dál. Ve dvaceti jsem si začala připadat už opravdu velká, studovala jsem, potkala jsem svoji první velkou lásku a začala si plánovat, jak do 25 budu vdaná a vystudovaná.

Roky letěly a já jsem je prožila jako na horské dráze, hodně lásky, málo štěstí, štíhlá, tlustá, hubená, tlustá, plnoštíhlá, nešťastná, pořád jen řešící problémy ostatních a nikdy ne svoje. V 25 jsem dostudovala, začala jsem shánět práci, ale velká láska začala jít do háje už dva tři roky předtím a sen o manželství a dětech se pomalu začal rozpouštět. Ve 27 jsem se smířila s tím, že sice mám super práci, ale nejsem vdaná a děti teď nebudou, protože jsem si neuměla představit, že je budu mít s tím sobeckým člověkem vedle mě, co měl rád představu o mě, ale ne mě samotnou.

A tři roky do třicítky letěly děsně rychle. Odstěhovala jsem se do svého prvního bytu, koupila si první auto, měla první bouračku, přišla druhá velká láska, návraty, útěky, bolest, radost, hodně cestování, přátel, kapela, plnění snů, vztahy-nevztahy, druhé a třetí tetování, sex, velká přátelství, smrt blízkých osob, nová práce a budování kariéry. Před měsícem mi bylo třicet. Od toho dne jsem očekávala, že bude mysticky zlomový, že se něco změní, že prostě už budu vědět.

No, nevím, ale přece jenom něco jsem se za těch 30 let naučila. To, že nemám chodit spát s mokrými vlasy, že boží mlýny opravdu melou, že když se na noc přejím zmrzlinou, tak se mi budou zdát divoké sny, že je dobré odpouštět druhým a hlavně sobě, že omluvit se někomu není tak hrozné, že úsměv je zadarmo, ale někdy je těžké ho najít, že strach se má překonávat, že se problémy nevyřeší samy, že pravda je hmatatelná a někdy opravdu bolí, že smát se nahlas v kině se opravdu může i do tichého sálu, že už nikdy nebudu vegetariánka, že je třeba umět říkat ne, že intuici je dobré naslouchat, že na přátelstvích je třeba pracovat, že umím opravdu dobře zpívat a rozvášnit publikum, že je třeba se umět zasmát sám sobě, když upadnu na vysokých podpatcích na ulici a že láska je sice kráva, ale stojí za to jí vpustit do života. A hlavně to, že je důležité se nevzdat, bojovat a nepodělat se hned ze všeho a tu hlavu vždycky nakonec zvednout a narovnat hřbet. Takže vzhůru do dalších 30 let!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Eva Keroušová | pondělí 17.3.2014 20:24 | karma článku: 17,54 | přečteno: 821x
  • Další články autora

Eva Keroušová

Jsem chudinka, tak me, sakra, polituj.

Kdybych tak sla preprogramovat jako pocitac. Odstranit vsechny komplexy, vymazat spatny vzpominky, pridat zdravy sebevedomi a je to. Hotova nova Eva model 2021, jak se vam libi?

23.9.2021 v 23:55 | Karma: 11,91 | Přečteno: 470x | Diskuse| Ona

Eva Keroušová

Dopis mrtvé babičce

Je to už hodně dlouho, co jsme se neviděly, víc jak rok. Asi už je čase se s tebou nějak spojit a dát ti vědět, jak se mám. Normálně bych za tebou přijela, ale hřbitov je smutný místo a navíc, ty mi neodpovídáš. Proto ti to píšu.

12.2.2016 v 13:14 | Karma: 17,74 | Přečteno: 608x | Diskuse| Osobní

Eva Keroušová

Můj první a poslední ženáč

"Hlavně ne ženatého! Cože, on má děti? Tak jasně, že si s manželkou nerozumí, to říká každý. Ty mu to věříš? On se nerozvede, protože by o všechno přišel. Copak nevíš, že tě má jenom do postele? Proč s ním ztrácíš čas? "

11.2.2016 v 14:36 | Karma: 29,16 | Přečteno: 4728x | Diskuse| Osobní

Eva Keroušová

Osudová láska - páska?

Věřím v osudovou lásku. Lásku, kterou potkáte jednou za život a hned je jasné, že je to pravý muž, všechny překážky se překonají a ti dva jsou do konce svých dnů prostě sluníčkově šťastní, spolu až do smrti, děj se co děj. Říkám tomu osudový muž. Proč? Všechny důležité ženy v mé rodině to tak měly.

6.7.2014 v 10:46 | Karma: 11,21 | Přečteno: 663x | Diskuse| Osobní

Eva Keroušová

Seznamka

Po konci šestiletého vztahu jsem se rázem dostala do statusu single. Protože jsem měla pocit, že jsem poslední roky jenom trpěla, a že to určitě jde lépe, tak jsem si chtěla urvat štěstí s někým novým a rovnou skočit do dalšího vztahu. Roztáhla jsem křídla a měla pocit, že nemůžu dopadnout na zem, že umím létat. Ha, ha, ha. Navíc tu byla stále potřeba toho, aby mě někdo miloval, byl to můj hnací motor. Kde ale někoho nového vzít, když žijete na malém městě a nechcete jet druhé kolo s bývalými? „Seznamka, to je jasná věc, takhle jsem se seznámila s tím svým a vydrželo nám to. A i kdybys na nikoho takového nenarazila, tak se aspoň pobavíš“, řekla kamarádka a měla pravdu. Na nikoho kloudného jsem nenarazila, ale zábavy jsem si užila hodně. V následujících třech letech, kdy jsem byla střídavě členka různých seznamek, rušila členství a zase se přihlašovala na nové, se přihodily následující a jiné kauzy. Berte to jako takovou osobní sumarizaci.

19.2.2014 v 23:31 | Karma: 20,08 | Přečteno: 1482x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Ženíšek může být novým ministrem pro vědu, kývlo i širší vedení TOP 09

9. května 2024,  aktualizováno  20:25

Marek Ženíšek má být podle TOP 09 novým ministrem pro vědu, výzkum a inovace. Schválilo to širší...

Čína je pilířem nového světového řádu, řekl Orbán a kývl na její mírový plán

9. května 2024  20:05

Čína je jedním z pilířů nového světového řádu a Maďarsko podporuje její mírový plán pro Ukrajinu,...

ANO chce odložit korespondenční volbu na dobu po volbách v příštím roce

9. května 2024  5:15,  aktualizováno  20:05

Přímý přenos Poslanci se přou o zavedení korespondenční volby pro české občany v zahraničí. Sněmovnu opět...

Za nové zuby si připlatíme, mnozí zubní technici skončí. Na vině je nařízení EU

9. května 2024

Premium Zubní techniky ohrožuje nová legislativa. U každé zubní náhrady by teď měli plnit stejné povinnosti...

  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1197x
Už ne pitomá holka, ještě ne paní, poučená, hledající, život milující, řešící sebe, svojí práci, rodinu, přátele a hlavně pořád dokola a ne vždycky úspěšně chlapy, no.

Seznam rubrik