Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Evo, Anno, to je jedno...doufám ve vaše prozření a držím palce!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Diky, Jitko, uprimne jsem v tolik podpory ani nedoufala.

1 0
možnosti

No nezbývá, než Vám držet palce a pěsti, abyste se z této zkušenosti poučila a podruhé nevstoupila do podobné řeky. Ono je asi důležité si na začátku, kdy hormony přehluší zdravý rozum, říci, zda chcete flirt anebo vztah. Pokud vztah, tak tudy, zpravidla, cesta nevede. A pak, chce to hodně silný žaludek odvádět muže partnerce a tátu dětem. Ale to Vás nesoudím, vina je na obou stranách a věrného manžela a tátu byste neodvedla, ani kdybyste se na hlavu postavila.

2 0
možnosti
Foto

Byla jsem tak pitoma a sebevedoma, ze jsem myslela, ze zvladnu všechno. A zamilovana. Nejhorsi pro me bylo to rikat kamaradkam, co mají manzely a deti. Pripadala jsem si jako spina. Coz tak nejak trva doted. Ale protoze jsem o tom mluvila, tak se z toho stala vec verejna a pocit viny byl mensi. I proto jsem to zverejnila tady, protoze mi to pomaha se z toho nejak dostat.

0 0
možnosti
Foto

Když jste podváděná manželka?

0 0
možnosti
Foto

Ano. Stačí si připomenout, co všechno ten váš ženáč vymyslel, aby mohl být s Vámi za výmluvy nebo jak si uměl zařídit čas a prostor. Pak Vás v podobné situaci lecos napadne... :-)

0 0
možnosti
Foto

Prostě klasika. Horší je, když se role vymění...:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1197x
Už ne pitomá holka, ještě ne paní, poučená, hledající, život milující, řešící sebe, svojí práci, rodinu, přátele a hlavně pořád dokola a ne vždycky úspěšně chlapy, no.

Seznam rubrik