Diskuse

Seznamka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

moc hezky clanek ... taky by mi cca 3 roky zkusenosti vydaly na knihu ... i kdyz ne seznamka , ale pres net , coz vyjde zhruba nastejno

1 0
možnosti
Foto

Jak tak koukám, tak jsem na seznamku měl štěstí. 

Po poměrně krátké době jsem si našel slušnou partnerku a teď končíme pátý rok společného života. Hodně záleží na tom co člověk hledá a taky nabízí.

Je samozřejmě nutné číst mezi řádky a taková hláška, že je dáma  po 45 mladistvého vzhledu, kolikrát znamenala, že vypadala jako moje matka.

2 0
možnosti

Karma! Vynikající až suprový článek! R^

2 0
možnosti

Evo, taky jsem single a taky jsem zkusil seznamku přesto, že v IT seznamování nevěřím. Kdyby tzo nebylo osobní, napsal bych o tom blog. Prostě něco šíleného a příšerného, uvadající čtyřicátnice se dvěma a více dětmi, žijící od výplaty k výplatě, ale se seznamem kriterií, požadavků a limitů. Pochopitelně, hledající inteligentního a bohatého nejlépe kulturistu v uniformě a nekuřáka ve věku maximálně do 45 let.  Dámy nejsou schopny pochopit, že inteligentní a bohatý pětačtyřicátník si najde svobodnou a bezdětnou třicátnici, kterých je plno.

A tak jsem narážel na seznamkách na vcelku mladě a hezky vypadající tváře štíhlých žen, abych pak v reálu pochopil, že fotka byla 20 let stará a pozadí velkosti valacha, narvané nejlépe do džínové sukně. Jiná měla zase v profilu "jsem oplácaná a komu se to nelíbí, má smůlu". Dáma měla dobrých 25 - 30 kilo přes a nechápala, že ten, kdo má smůlu, je ona. Tedy, z anorektiček mám třesavku když je vidím na můj pojem "štíhlá" je spíše plnoštíhlá, ale pokud má žena při 165 cm 80 kilo, pak to svědčí o tom, že na sebe prostě kašle.

Takže doporučuji to samé, co jsem udělal já - vybodněte se na seznamky a vraťte se do reality. Určitě někoho potkáte.

Za blog a za odvahu zveřejnit soukromí dávám karmu, kdyby to šlo, tak aspoň tři.:-)

6 0
možnosti

J17a15r33a 14R66a94n68k

20. 2. 2014 6:38

Situaci na tomhle ``trhu`` neznam, ale zda se, ze jste ji popsali dobreR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1197x
Už ne pitomá holka, ještě ne paní, poučená, hledající, život milující, řešící sebe, svojí práci, rodinu, přátele a hlavně pořád dokola a ne vždycky úspěšně chlapy, no.

Seznam rubrik