Eva Keroušová

Už ne pitomá holka, ještě ne paní, poučená, hledající, život milující, řešící sebe, svojí práci, rodinu, přátele a hlavně pořád dokola a ne vždycky úspěšně chlapy, no.
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1197x

Seznam rubrik

Eva Keroušová

Jsem chudinka, tak me, sakra, polituj.

Kdybych tak sla preprogramovat jako pocitac. Odstranit vsechny komplexy, vymazat spatny vzpominky, pridat zdravy sebevedomi a je to. Hotova nova Eva model 2021, jak se vam libi?

23.9.2021 v 23:55 | Karma: 11,91 | Přečteno: 470x | Diskuse| Ona

Eva Keroušová

Proč je skvělé být čas od času nymfičkou

Ehm, další moje osobní krize, tentokrát dlouhodobý rozchod s dlouhodobým utlačovatelem. Nicméně, mazat to nechci, aspoň mi to připomíná, co jsem si tenkrát myslela a co jsem vyváděla. Snad vás to pobaví, mě teda hodně.

17.5.2010 v 14:02 | Karma: 7,64 | Přečteno: 1564x | Diskuse| Osobní